Subject: Avalik sündmus: Virumaa laulupidu 8.06.25 Toila laululaval
From: "Grete Habakukk" <[email-masked]>
To: "PPA IDA" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 10:35:03 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Annan teada, et 8. juunil toimub Toila laululaval Virumaa laulupidu 2025.
Sündmus algab kell 16(15:30) rongkäiguga läbi Our pargi ja seejärel
kontsert laululaval, sündmus kestab orienteeruvalt kella 19:30ni.
Ettevalmistused sündmuspaigas algavad juba päev varem, tehnika,
ettevalmistused toitlustamiseks jne.

Hinnanguliselt arvame, et lauljaid on sündmusel 1000 ja sama palju ka
pealtvaatajaid.

Pürotehnikat ei kasutata, kuid peo alguses süüdatakse laulupeotuli
tõrvikus.

Sündmusele on planeeritud turvateenindamine – 5 turvameest ja Eesti Punase
Risti meditsiinitelk.

Kohapeal on toitlustusteenindajad ja ka käsitöömüüjad, alkohoolsete
jookide müüki kohapeal ei toimu.

Sündmust korraldab Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit koostöös Toila valla ja
teiste koostööpartneritega.

Kontaktisik Grete Habakukk, 56233256.

Heade soovidega

Grete Habakukk

kultuuritöö spetsialist

Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit

Keskväljak
<https://www.google.com/maps/search/1-301,+J%C3%B5hvi+41531?entry=gmail&so
urce=g> 4, Jõhvi 41531

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5623 3256

 <http://www.ivol.ee/> www.ivol.ee